Уважаеми колеги,
след като изчетох всички теми, относно клатенето и прекъсването на обороти на T.S. мотори и не срещнах проблем точно като моя, реших да пиша, ако можем с общи усилия да го решим и да предотвратим бъдещи сходни страдания на още "влюбени в марката - Алфисти"
Модел: Алфа 156 - 1.8 ТС. 144 коня (само бензин)
Проблемът:
Колата работи перфектно, на празен ход, във всички диапазони на обороти си работи супер, на място, по инерция, НО когато решиш да превключиш и натиснеш съединителя оборотите за миг падат до 500 и след това се изфорсирва до 1500 и само това, след което успокоява и работи нормално - Ужас.
Колата беше на диагностика - даваше грешка за температура на водата - след сменен термостат и датчик всичко е ОК. В момента не дава никакви грешки само една Р0655 , която не знам от къде идва, а и майсторите също. ( лампа ли е, какво е)
По колата е сменено всичко - като датчици, кабели и т.н.
Дросела не е като този > http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=54679
но и него почистваха и обучаваха нещо. Писна ми да ме лъжат и да ми взимат парите за нищо, Плюс това ми казаха че на моя модел двигател, датчика за темп. на въздуха е заедно с дебитомера - Вярно ли е! Че и за него ме набутаха преди месеци близо 250 кинта! 9 питам защото, от темата за почистване на дебитомер, ми се струва отделен но моята версия на мотор не е същата! ? Не разбирам много!
Единственото което ми хрумва е следното - Предишния собственик е махнал катализатора и е сложил мека връзка! Та.... Да не би газовете да минават прекалено бързо покрай - ламбда сондата! Ние и нея сменихме, ама ЦЪК....
Струва ми се като се заслушам че самата оплетка като че ли изпуска, издиша! Иначе генерацията е ОК. от всякъде и колата работи много тихо...
Някакви предложения!
Поздрави!
след като изчетох всички теми, относно клатенето и прекъсването на обороти на T.S. мотори и не срещнах проблем точно като моя, реших да пиша, ако можем с общи усилия да го решим и да предотвратим бъдещи сходни страдания на още "влюбени в марката - Алфисти"
Модел: Алфа 156 - 1.8 ТС. 144 коня (само бензин)
Проблемът:
Колата работи перфектно, на празен ход, във всички диапазони на обороти си работи супер, на място, по инерция, НО когато решиш да превключиш и натиснеш съединителя оборотите за миг падат до 500 и след това се изфорсирва до 1500 и само това, след което успокоява и работи нормално - Ужас.
Колата беше на диагностика - даваше грешка за температура на водата - след сменен термостат и датчик всичко е ОК. В момента не дава никакви грешки само една Р0655 , която не знам от къде идва, а и майсторите също. ( лампа ли е, какво е)
По колата е сменено всичко - като датчици, кабели и т.н.
Дросела не е като този > http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=54679
но и него почистваха и обучаваха нещо. Писна ми да ме лъжат и да ми взимат парите за нищо, Плюс това ми казаха че на моя модел двигател, датчика за темп. на въздуха е заедно с дебитомера - Вярно ли е! Че и за него ме набутаха преди месеци близо 250 кинта! 9 питам защото, от темата за почистване на дебитомер, ми се струва отделен но моята версия на мотор не е същата! ? Не разбирам много!
Единственото което ми хрумва е следното - Предишния собственик е махнал катализатора и е сложил мека връзка! Та.... Да не би газовете да минават прекалено бързо покрай - ламбда сондата! Ние и нея сменихме, ама ЦЪК....

Някакви предложения!
Поздрави!
Comment